Peržiūrėta 859
0

Prieš daugybę metų pasaulis išvydo pirmąjį “Apple iPhone”, kurį  įsigijau ir aš. Tai buvo “kosminis laivas”, palyginus su tuo metu rinkoje buvusiais telefonais. Kad nusipirkau “kosminį laivą” pasitvirtino, kai telefonas atsidūrė vandenyje ir prireikė remonto. Kaip tikras “specas”, užsiėmiau tuo reikaliuku pats 🙂 . Ir ką jūs manote? Man pavyko jį susitvarkyti, viskas veikė. Bet po remonto atrodė, tarsi pradaryta konservų dėžutė. Dėl “viskas veikė” truputį perdėjau 🙂 , bet įsijungė. Tada supratau, kad nereikia užsiimti tuom, ko nesupranti.

Šiais laikais tokių, kaip aš, mėginančių susitvarkyti savo jėgomis ir “aš viską suprantu” labai padaugėjo. Tai ne nuostabu, kai internete, gali susirasti, kaip telefonas ardomas, keičiamos detalės, remontuojamas. Tačiau ne viskas taip paprasta, kaip gali pasirodyti, bet apie viską iš pradžių.

Šiandieną pakalbinau senus savo bičiulius ir atsidūriau Vilniuje, pas “iSERVISAS” svečiuose, kurie jau ne pirmus metus užsiima “Apple” telefonų, planšetinių kompiuterių ir išmaniųjų laikrodžių remontu.

“iSERVISAS” patars, kaip reikėtų elgis sugedus jūsų “Apple” išmaniajam, nesvarbu ar sudaužėte savo “iPhone” ekraną ar iPad`ą imetėte į vonią. Patars, kaip “Apple” remontui neišleisti – neišmesti, be reikalo, jūsų pinigų ir kur gali nuvesti noras sutaupyti.

Tiek klausimų, bet apie viską iš pradžių. Taigi, kalbinu “iSERVISO” atsovą Artūrą.

 

Ką galite papasakoti apie “iSERVISĄ?

“iSERVISAS” šiais metais atšventė jau trečiąjį gimtadienį, nors kaip servisas dirba penktus metus.

Pagrinde specializuojamės „Apple“ įrangos remonte, tvarkome iPhone”, “iPad” , “Watch”, “Airpods”. Taip pat prekiaujame atsarginėmis “Apple” ir kitų gamintojų dalimis. Galime atlikti remontą, telefonams turintiems draudimą.

Visada stengiamės, kad remonto ir detalių kainos būtų mažiausios. Klientas gali būti užtikrintas, kad “iSERVISE” jos bus geriausios rinkoje.

Visiems “iSERVISE” atliktiems remonto darbams, keičiamoms detalėms ir priedams yra suteikiama garantija.

“iSERVISAS” komandą sudaro  penki meistrai. Žinoma, kiekvieno meistro kvalifikacija yra skirtinga. Mūsų meistrai yra baigę mokslus, ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Taip pat nuolat stažuojasi, domisi savo profesija. Kiekvienais metais kompetencijai tobulinti, jie dalyvauja įvairiose seminaruose, parodose. “iSERVISE”, tarsi šeimoje, pasitariama, padiskutuojama ir dažnai sprendimai priimami bendrai pasitarus.

Mūsų remontujamos įrangos spektras yra platus, turime daug ir įvairios specializuotos įrangos. Ekranų stiklų atnaujinimui naudojame auštos klasės “Ocamaster” įrangą. Mikrolitavimo darbams naudojamės nuo mikroskopų iki automatinių “IC router” perlitavimo aparatų. Turime specialią antistatinę įrangą.

“iSERVISAS” yra įsikūręs Vilniuje, Kalvarijų g. 88. Šiuo metu esame tik sostinėje ir visada esame atviri pasiūlymams iš kitų miestų, dėl “iSERVISAS” prekės ženklo plėtojimo.

Ką svarbaus reikėtų žinoti, apie “Apple iPhone” remontą?

Prisimenant, pirmąjį “iPhone”, tai buvo vienas sudėtingiausių telefonų, pasiduodantis remontui. Pradėkime nuo to, kad “Apple iPhone” telefonai ir toliau išlieka vieni iš sudėtingiausių įrenginių, kuriuos remontuojant reikia turėti nemažai techninių žinių, praktikos ir asmeninių sugebėjimų. “Apple” buvo viena iš pirmųjų, kuri savo telefonuose pradėjusi klijuoti baterijas ir padariusi taip, kad paprastas vartotojas jų negalėtų pasikeisti be specializuoto serviso pagalbos.

Dėl kokių gedimų klientai dažniausiai kreipiasi į “iSERVISĄ”?

Vieni dažniausiai pasitaikančių gedimų, tai “Apple iPhone” sensorinio (liečiamo) ekrano stikliuko skilimai, kuriuos mūsų servise galima susitvarkyti – pasikeisti per 30 minučių. Kliento pageidavimu, galime pakeisti tik stikliuką, nekeičiant pačio ekrano. Galime pasiūlyti, ne tik originalią, bet ir pigesnės detalės alternatyvą, kuri leis sutaupyti. Tik reiktų žinoti, kad stikliukas keičiamas tuo atveju, jeigu jis dar valdosi – veikia, ir ekrane nėra jokių dėmių.

Dar vienas vienas iš dažniausiai pasitaikančių gedimų, yra baterijų trumpas tarnavimo laikas, kurių keitimas mūsų servise užtrunka vos 20 minučių. Vėl reikėtų žinoti, kad jei baterija nelaiko, tai nebūtinai pačios baterijos kaltė. Tai gali būti ir drėgmės pažeidimai, gedimas pagrindinėje plokštėje ar nekokybiško remonto pasekmė. “iSERVISO” meistrai šioje situacijoje profesionalai, pirma nustatys baterijos nelaikymo priežastį ir tik tada pašalins gedimą. Neįsigilinę į problemą, detalių nekeičiame.

Programinės dalies gedimai, taip pat neretai pasitaikantys nusiskundimai. Šie gedimai eilinam vartotojui dažnai atrodo paprasti ir nesunkiai pašalinami. “Kažkokią klaidą išmetė” ir jeigu susidūrėte su tokiu gedimu, patarčiau visų pirma pradėti nuo programinės dalies atnaujinimo, kurį klientas gali pasidaryti pats. Tik atminkite, būtinai naudokite originalų USB laidą. Jeigu nepavyksta atnaujinti programinės dalies, gedimas gali būti ir pagrindinėje plokštėje. Tuo atveju patarčiau kreiptis į mūsų servisą, kuriame meistrai nustatys gedimo priežastis ir jas pašalins.

Drėgmės pažeidimai, kurių padaugėja nuo pavasario, yra vieni iš sudėtingiausiai atliekamų remonto darbų. Daugelis žmonių, net nesusimąsto, kad nebūtinai reikia įmesti telefoną į vandenį, kartais užtenka pakalbėti būnant lietuje. Tiesa, “Apple” su kiekvienu, naujesniu “iPhone” modeliu stengiasi, kad drėgmė ir dulkės taip lengvai nepatektų į telefonus. Drėgmės pažeidimų šalinimas, tai nėra greitai atliekamas darbas. Specialiuose įrenginiuose “plaunama” pagrindinė plokštė, lituojama, ieškoma trumpo sujungimo. Kiekvienas atvejis individualus. Vieno “iPhone” remontas gali užtrukti tik 30 minučių, kurio remontas kainuos tarkim 30 €, o su kitu gali tekti pavargti ir porą dienų. Būna ir taip, kad tenka ir naujo telefono paieškoti. Tačiau per tuos metus “iSERVISO” meistrams dar nebuvo taip, kad nesutvarkytų įrenginio, viskas atsirėmia į kainą.

Pasitaiko ir kitų įvairių gedimų, iš kurių nemaža dalis, visai ne gedimai, bet vienos ar kitos telefono funkcijos klaidingi nustatymai. Tokius šaliname momentaliai, konsultuojame ir tai “iSERVISAS” atlieka nemokamai.

Dažnai manęs klausia: “telefonas neįsijungia, ką daryti, nuo ko pradėti, kur kreiptis”? Visų pirma, patarčiau pradėti nuo elementarių dalykų, tokių, kaip pakrovėjų, USB laidų patikrinimo, nes neretai kreipiasi klientai manydami, kad tai telefono gedimas, o kaltė būna, tik pakrovėjo arba laido gedime. Ir jeigu paaiškėja, kad tai telefono gedimas, tik tada kreiptis į servisą. “Kur nešti tvarkyti”? Patarčiau nepulti savo telefono patikėti, pirmam pasitaikiusiam telefonų servisui. Reikėtų bent pasidomėti klientų atsiliepimais.

 

Ar “iSERVISAS” yra autorizuotas – įgaliotas gamintojo servisas?

Mūsų servisas nėra gamintojo įgaliotas servisas. Šioje vietoje autorizacija turi pliusų ir minusų. Taip, autorizuoti servisai gali kilstelėti savo autoritetą tuo žodžiu “autorizuotas”, bet dažniausiai nepasiūlys jums prieinamos remonto kainos. Neretai autorizuoto serviso remontas baigiasi USB laido, pakrovėjo, ekrano keitimu arba siūlymu palikti – parduoti savo įrenginį ir primokant pasikeisti nauju. Šioje vietoje, vienas pagrindinis klausimas: “kiek toks keitimas kainuoja”? Jeigu kiekvienas pinigų turėtų neskaičiuojant, tada neremontuotų telefonų, keistų naujais.

 

Ką patartumėte klientui, kuris pats užsisakinėja detales iš kiniškų e-shopų?

Neturint patirties, neretai toks savarankiškas detalių užsisakymas baigiasi pinigų praradimu ir laiko švaistymu. Labiausiai klientai nukenčia tada, kai užsisakinėja telefonų pagrindines plokštes, naiviai tikėdami, kad gaus tokia prekę, kokią mato interntinėje parduotuvėje. Pasitaikius detalės brokui, neretai, jos neįmanoma grąžinti ir atgauti sumokėtų pinigų.

 

Ar galite “nuimti” iCloud”ą arba atjungti “Find my phone” funkciją?

Šių paslaugų neatliekame ir patariame klientui, jeigu telefonas buvo rastas, kad pamėgintų grąžinti savininkui. Vis dar pasitaiko ir prašymų pakeisti IMEI 🙂 .

Dėl IMEI keitimo, tai net nekyla klausimų, visų pirma, tai baudžiamoji atsakomybė, antra, tai neįmanoma padaryti.

 

Ką patartumėte klientui, kuris ruošiasi pirkti “labai pigiai” “Apple iPhone” su iš pažiūros nedideliu gedimu?

Ar teko sutikti gyvenime žmogų, kuris sakytų: “klausyk, mano automobiliui nuleido padangą ar nenori pigiai mano  BMW, nes žinai, tingiu ir neturiu laiko keisti ratų” 🙂 . 99% pirkdami telefoną su gedimu – išmetate pinigus vėjais. Gaila, nes jūs negalėsite paprašyti pardavėjo grąžinti pinigų, nes pirkote žinodami, kad telefonas su defektu.

Jeigu jums atrodo, kad tai tikrai geras sumanymas ir sutaupysite, patarčiau kreiptis į “iSERVISĄ“, mes patarsime, pakonsultuosime ir paaiškinsime su kokiomis rizikomis galite susidurti. Nes dažniausiai toks telefonas jau būna apkeliavęs visus servisus ir iš jo likęs tik pavadinimas. Pirkti “iPhone” su gedimu, pats blogiausias sprendimas norint įsigyti telefoną.

 

 

Ką patartumėte klientui, kuris savo jėgomis, bando suremontuoti telefoną?

Dabar  internete yra tiek info, kaip ir ką daryti, kad gali susikonstruoti net amžiną variklį 🙂 . Bet, ar pasižiūrėję “Youtube”je bandote sau išsioperuoti apendicitą 🙂 . Telefonas sudėtingas įrenginys, kurį remontuojant reikia labai daug žinių ir praktikos. Atkeliavus telefonui į mūsų servisą, kurį klientas bandė susiremontuoti pats ir pamačius kaip viskas atrodo viduje, nesulaikau šypsenos.

Dažniausiai telefonus remontuotis bando jaunimas. Sveikintina iniciatyva, jeigu nebesvarbu ar jis veiks. Paskutinis atvejis, kai vaikinukas pasižiūrėjęs internete bandė savarankiškai pasikeisti “Apple iPhone 6s” ekraną. Po tokio paprasto remonto, teko keisti pagrindinę plokštę, kadangi pamiršo atsijungti bateriją ir supainiojo ekrano kontaktus. Pasekoje įvyko trumpas sujungimas pagrindinėje plokštėje ir vietoj 30 €, telefono remontas kainavo net 100 €. Neretai po tokių bandymų klientas perka kitą telefoną, nes remontas tampa nebetikslingas, per brangus. Nepatarčiau patiems remontuotis, nes iš pažiūros labai elementarus gedimas gali tapti prarastu telefonu. Todėl patariu nerizikuoti ir kreiptis į mūsų servisą, kur atliksime remontą mažiausiomis kainomis.

 

Ir pabaigai, ką galėtumėte patarti “iPhone” savininkams?

Prieš perkant naują telefoną, vertėtų pagalvoti apie jo draudimą, prisiminus patarlę, kad “skūpas moka du kart”. Jau įsigijus telefoną, pasirūpinti bent minimaliomis apsaugomis, apsauginiu stikliuku, dėkliuku. Taip pat reikėtų neužmiršti, kad rankose sudėtingas elektronikos įrenginys, kuris bijo žemų ir aukštų temperatūrų. Ir jeigu, vis dėl to, susidūrėte su įvairiais gedimais, turite klausimų, mūsų “iSERVISAS” visada pasirengęs padėti jums. Pakonsultuosime, patarsime, sutvarkysime. Mums nėra gedimo kurio negalime įveikti.

 

Dėkui už pokalbį ir patarimus. Iki sekančio karto!

 

Uždaryti komentarus